Mgr. Andrea Ramešová

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

585633120

Katedra anglistiky a amerikanistiky

Filozofická fakulta

Křížkovského 10

3.14

Asistent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
středa 13:00–14:00 3.14 Po předchozí domluvě je možné sejít se na konzultace i jiný den.
čtvrtek 8:30–9:30 3.14
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Ryšavá A. Linking Adverbials in Academic Discourse: A corpus-based Analysis of Student Writing and Published English. In Bell GJ., Nemčoková K. (Eds.) Proceedings of the Seventh International Conference on Anglophone Studies. 2016.
KAPITOLA V KNIZE
Ryšavá A. From clauses to words: Quotational compounds in English and Czech. Categories and Categorial Changes: The Third Syntactical Plan and Beyond. 2014.
Ryšavá A. Discourse Markers: A Text Perspective. Text as a Dynamic Interplay of Text Parameters. 2012.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Teaching Methodology 1 KAA/MTD1 ZS Se 2
Teaching Methodology 2 KAA/MTD2 ZS Se 2
English Language 3 KAA/AJC3 ZS Cv 2
English Language 6 KAA/AJC6 ZS Cv 2
English Language 7 KAA/AJC7 ZS Cv 2
English Methodology 1 KAA/DI1 ZS Se 2
English Methodology 2 KAA/DI2 ZS Se 2
Didaktika anglického jazyka I. ICV/DIAJ1 ZS Se 2
Didaktika anglického jazyka I. 2obor ICV/D2AJ1 ZS Se 4

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)